20 Haziran 2008 Cuma

tolga çevik imza günündeydik




dün shemall alışveriş merkezindeki D&R da tolga çeviğin imza günü vardı.çocuklarla beraber hemen gittik ve sıraya girdik.son derece sempatik ve güleryüzlüydü.bize sıra gelmeden hemen önce imzaladığı resimler bitti ama bizde kağıda aldık imzalarımızı.son derece güleryüzlü ve sempatikti,çocuklar bayıldılar tabi bende,sizlere de birkaç hatıra fotoğrafı yayınlıyorum.

19 yorum:

yüksel gülek dedi ki...

canım tolga abicim seni çoookkk seviyorum.sana yalvarıyorum benim le itibara geç 02422371757bu ev numarası ben antalyada oturuyorum lütfen ama lütfen gel sana yalvarırım seni çooooooooookkk seviyorum

yükselgülek dedi ki...

tolga abicim bunu bilmeni isterim kiii seniiiiiiiiii çooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyarum 02422371751

yüksel gülek dedi ki...

heycandan yanlış yazmışım da benim ev numaram 02422371751 bu numaradan beni ara yalvarıyorum lütfen antalyadaki tiyatron da 19 ağustostakin den bahsediyorum seni canlı canlı orda görmek çook heycanlı bişeydi annem sana çok zayıflamış diyo seni bize davet ediyoruz lütfen antalyaya işin düşerse gel annem sana börekler çörekler yapıcak adresi veriyim merak etme kimselere söylemem söz bayındır mahallesi pınar caddesi no 47 erciyes ap kat 3 daire 4seni bekliyoruz bize vermiş olduğum ev telefonuylada ulaşa bilirsin ken dine iyi bak

Adsız dedi ki...

tolga abi bunla birlikte 20 25 kere yorum gönderdim ve msn mi yazdım ama hic birine cvp gelmedi

Adsız dedi ki...

tolga abi bunla birlikte 20 25 kere yorum gönderdim ve msn mi yazdım ama hic birine cvp gelmedi

Adsız dedi ki...

tolga abi ben özlem sana birkez daha msn mi gönderiyorum kalplale_ozlem@hotmail.com seni ailen haric benim kadar kimse seni bukadar sevemez

Adsız dedi ki...

yine ben lütfen beni msn ne ekle

Adsız dedi ki...

seni cok seiyorum şu yasıma kadar hic bir sanatcıyı bu kadar sevmemiştim bu arada ben özlem basta cok komiksin yakısıklısın iyi kalplisin göründüğü kadar en azından.dürüs ve ailesini seven tatlı bir insansın sana daha cok sey yazacam ama ellerim titriyo cok yazamıyorum

Adsız dedi ki...

ben özlem bende tiyatrocu olmayı cok istiyorum senin tırnagın kadar bir oyuncu olsam cok sevilirim ben senin tırnagın kadarken cok seviliyorsam kendini düsün by msnde görüsürüz

Adsız dedi ki...

tolga abi be n özlem sana msn mi gönderdim ama sen beni kendi msnne eklememişsin

Adsız dedi ki...

bir insan bukadar tatlı olabilirmi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cok tatlısın
özge ablayı cok seviyorum internette resimlerine bakıyordum bir resmini gördüm buda senin aileni cok ama cok sevdigini gösterriyor bendeseni cccccccccccccccccooooooooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

ben özlem bir insan bukadar tatlı ola bilirmi yaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

tolga abi ben özlem resim cok güzel cıkmıs ama resimdeki kişi ben olmak isterdim

Adsız dedi ki...

ben özlem tolga abi samsuna yolun düstügünde bize beklerim seni cok seviyorum msn den baaaan ulas sana adresi yazarım ne olurrrrrrrr abim klplale_ozlem@ byyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

ben özlem ttolga abi seni seviyorum komedi dükkanında kendine cok zarar veriyosun düsüyosun kafanı cakıyoooooooooooooooooysun vs üzülüyorum byyyyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

tolga abi ben nurdan seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmm geröekten sana olan sevgimi anlatamıyorum kimseye herkes yanlı anlıyor beni seni bi abi gibi seviyorum gerçekten muhteşemsin umarım bu notları okuyorsundur sana msnmi versem kaydeder misin acaba ben veryim lütfen kaydet seninle konuşmayı çok istiyorum 19 aralıkta izmire gelicekmişsiniz seni izlemeye mutlaka gelicem msn adresim
emrine.amade.kalbim@hotmail.com lütfen kaydet seni çok seviyorum canım abim tolga çevik

Adsız dedi ki...

tolga abicim sen öyle komiksin seni görünce çok gülüyoruz programını izliyoruz çok komik seni öyle çok seviyorumki abim

Adsız dedi ki...

tolga abi nolur bir kere de ankaraya gel nolur yha seni çok sewiyorum her gece rüyamda görüyoum 1 resim çektirip imza alcam nolur bunu bana çok görme nolur yhaa seni kimsenin kimseyi sewmeyeceği kadar çok sewiyorum hem de çok sewiyorum bn sena

Adsız dedi ki...

tolga abi bende seni ve oynadığın komedi dükkanı programını çok seviyorum bende imza istiyorummm